Herendag

De herendagcommissie organiseert in het seizoen iedere woensdag een wedstrijd voor de heren van Golfclub Landgoed Nieuwkerk.

Alle leden van Golfclub Landgoed Nieuwkerk kunnen deelnemen aan de herendag. Neemt u slechts een enkele keer deel, dan kunt u zich inschrijven als introducé voor deze wedstrijden. De kosten bedragen €5 per keer.

U kunt ook lid worden van de herendag. U betaalt dan €60 per jaar. Deze jaarlijkse bijdrage wordt onder andere gebruikt voor diverse prijzen, een natje en een droogje tijdens de wedstrijd op woensdag en nog veel meer.

Wat dat “nog veel meer” inhoud, kunt u het beste zelf een keer komen ervaren.

Commissie

• Ad Naber (voorzitter)
  • Wil Staffhorst (penningmeester)
  • André IJsseldijk