Ideale balvlucht voor de afslag is een fade, op de rand van het bos links beginnend. De green wordt goed bewaakt met bunkers links en rechts en achter de green een sloot. De green is ook vrij geonduleerd. Midden green is hier altijd goed. Wees zeker met de carry van de approach ten opzichte van de linker bunker.

Speel de bal naar de linkerkant van de fairway om ruimte te creëren voor de het tweede schot. Kies nu al of u richting de green kunt of voor de waterpartij oplegt.

Blijf op deze hole zoveel mogelijk in de buitenbocht, dit geeft de meeste ruimte om door te kunnen. Let bij de tweede slag op de sloot op ca 125 meter van de green. Deze is lastig te zien. Gaat u rechts langs het water of direct richting de green?

De buitenbocht heeft de voorkeur, hier is de hole qua zicht het breedst en blijft u uit de buurt van het gevaar. Met een goede tweede slag, waarbij rekening gehouden moet worden met de sloot, kunt u wellicht met 3 slagen in de buurt van de green komen.