Lidmaatschapsvormen

Binnen onze vereniging kennen we verschillende lidmaatschapsvormen, welke onderstaand toegelicht worden.

Volwaardig lidmaatschap zonder ledenlening (vanaf 28 jaar)

Lidmaatschap met jaarabonnement. Hierbij betaalt u uitsluitend een jaarlijkse contributie. Met dit lidmaatschap heeft u onbeperkt speelrecht en direct toegang tot alle faciliteiten en activiteiten die Golfclub Landgoed Nieuwkerk u biedt. Als volwaardig lid van de vereniging heeft u tevens stemrecht.

Businessclub lidmaatschap (Beperkt aantal plaatsen beschikbaar)

Binnen Golfclub Landgoed Nieuwkerk hebben wij een zeer actieve businessclub. Wenst u hier lid van te worden, stuur dan een e-mail naar businessclub@golfclublandgoednieuwkerk.nl voor de mogelijkheden.

Volwaardig jeugdlid

Als voorwaardig jeugdlid kan je deelnemen aan alle geplande lessen en activiteiten van de jeugd. Daarnaast mag je onbeperkt gebruik maken van alle oefenfaciliteiten en de baan. Verder is het mogelijk een handicap te behalen inclusief de bijhorende theorielessen.

Tarieven t/m 18 jaar

De kosten voor een jeugdlid tot en met 18 jaar bedragen ca. €325

Tarieven 19 t/m 27 jaar

De kosten voor een jeugdlid tot en met 27 jaar bedragen ca. €480

Jeugd Introductie Abonnement (JIA)

Ons halfjaarlijkse introductie abonnement is in het leven geroepen door de vereniging om jeugdleden de mogelijkheid te geven om 6 maanden kennis te maken met de golfsport, onze club en andere jeugdleden.

Iedereen kan zich opgeven voor dit abonnement, of je nu wel of geen ervaring hebt met golfen. Als proeflid kan je deelnemen aan alle geplande lessen en activiteiten van de jeugd. Omdat onze jeugdwedstrijden begeleid worden, kun je daar altijd aan meedoen. Het maakt niet uit of wel / nog geen handicap hebt.

De kosten van een jeugd introductie arrangement bedragen € 110 per half jaar (inclusief gebruik materialen). Dit abonnement is eenmalig te verlengen.

Hiervoor kun je verwachten:

• ongeveer 9 golflessen (groepslessen)
  • wedstrijdjes
  • leuke fun activiteiten
  • het gebruik van golfclubs (deze blijven eigendom van de club)

Rustend lidmaatschap

Het rustend lidmaatschap kan worden aangevraagd door leden die bijvoorbeeld tijdelijk uit de running zijn door een aanstaande operatie. Dit lidmaatschap geldt voor minimaal 6 maanden. Gedurende deze periode mag men wel gebruik maken van de oefenfaciliteiten maar niet spelen in de baan, ook niet op basis van greenfee.

Een rustend lidmaatschap wordt automatisch verlengd en kan, na de minimale looptijd van 6 maanden, per maand omgezet worden naar de lidmaatschapsvorm die daarvoor van toepassing was. Het is helaas niet mogelijk met terugwerkende kracht van dit lidmaatschap gebruik te maken.

De kosten voor een rustendlidmaatschap bedragen €285 voor minimaal 6 maanden.

Stuur een e-mail naar het secretariaat wanneer u genoodzaakt bent van dit lidmaatschap gebruik te moeten maken.

Countryclub arrangement

Voor oud-leden en leden die voornemens zijn de vereniging te verlaten is het mogelijk gebruik te maken van het countryclub arrangement. Deze club is bedoeld voor oud-leden en toekomstig oud-leden. Meer informatie vind u hierDe kosten bedragen ca. €105 per jaar (peildatum 01-01-2024)

* Bij deze bedragen is gespreide betaling per maand mogelijk. Bij incasso per maand is een toeslag van € 2,00 per maand voor administratiekosten verschuldigd.

Aanmelden lidmaatschap

Alleen van toepassing voor jeugdleden

Zijn je ouders lid van een golfclub?

Voeg een pasfoto toe. Max 6MB in JPG of PNG formaat.

Over uw persoonlijke golfervaring

Opzeggen

Wenst u het lidmaatschap bij onze club te beëindigen? Wat ontzettend jammer. U dient dit schriftelijke op te zeggen voor het komende jaar vóór 1 december van het lopende jaar.

Maar misschien is opzeggen niet nodig. Bent u bekend met het onze countryclub? Dit is per 1 januari 2023 een nieuwe initiatief binnen onze vereniging. Speciaal voor (toekomstig) oud-leden om zijn of haar golfcarrière langzaam af te bouwen. Klik hier voor meer informatie en blijf in contact met de club en uw golfmaatjes!

Hebben we u met het countryclubarrangement niet kunnen overtuigen? Stuur dan uw opzegging naar info@golfclublandgoednieuwkerk.nl