Businessclub

Businessclub Golfclub Landgoed Nieuwkerk

Will Spapens – voorzitter businessclub – vertelt:

Golf gaat uitstekend samen met zaken doen. De waarde van golf als instrument voor relatiemarketing is enorm en is altijd een verstandige investering. In een ontspannen sfeer leert men elkaar toch nét wat beter kennen. Onze golfbaan is bij uitstek de plaats om nieuwe zakelijke relaties op te doen of om uw bestaande relaties te versterken.

Will Spapens

Businessclub wedstrijden

Gedurende het golfseizoen organiseren wij een aantal keren per jaar speciale businessclubwedstrijden en activiteiten. Tijdens deze bedrijvendagen doen ondernemers nieuwe contacten op en wordt spontaan en ongedwongen het netwerk verbreed. U kunt introducees meenemen en gezamenlijk genieten van alles wat Golfclub Landgoed Nieuwkerk te bieden heeft. De data voor 2024 zijn als volgt:

• donderdag 21 maart – openingswedstrijd
  • donderdag 11 april – Business Best competitiedag
  • donderdag 16 mei – Business Best competitiedag
  • donderdag 20 juni – Business Best competitiedag
  • donderdag 15 augustus – Business Best competitiedag
  • donderdag 19 september – Business Best competitiedag
  • donderdag 17 oktober – seizoensafsluiting

Het is ca. 1 maand voor aanvang van de activiteit mogelijk in te schrijven via de app Bundeling. Wanneer er binnen 24 uur voor aanvang van de activiteit alsnog geannuleerd wordt, worden de horeca kosten doorbelast.

Adoptie

Het is voor businessleden mogelijk een businessdag te adopteren. Dit houdt in dat er wat extra exposure mogelijk is voor je bedrijf. Je sponsort de dag met prijzen (vooraf vastgesteld bedrag) en overlegt samen met de horeca de inhoud van de baancatering en eventueel het menu. De spelvorm is alleen te bepalen op businessdagen die niet meetellen voor de Business Best’ competitie.

Onderstaand een compilatie van de door Bram Delmee Fotografie geadopteerde businessdag in september 2022.

Bedrijfs- en sponsorpakket

Voor bedrijven die de meerwaarde inzien van een hechte band met Golfclub Landgoed Nieuwkerk is een passend bedrijfslidmaatschap en/of sponsorpakket ontwikkeld. Inmiddels hebben diverse bedrijven een zakelijk lidmaatschap of sponsorschap. De basis is een standaard pakket, maar het pakket kan worden afgestemd op de specifieke wensen van uw bedrijf.

Kortom: Businessclub Golfclub Landgoed Nieuwkerk biedt u ruime mogelijkheden en een representatieve zakelijke locatie.

Wenst u ook ‘het zakelijke met het aangename te verenigen’, neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op om te praten over de mogelijkheden.

Met vriendelijke groeten,

Will Spapens | voorzitter businessclub Golfclub Landgoed Nieuwkerk