Boobs en Borrels

Boobs & Borrels

Zaterdag 26 november hebben Cynthia Haring, Charmaine ter Beek en Ines Adriaensens een goede doelen wedstrijd voor Pink Ribbon georganiseerd.

Deze dag kleurde onze golfbaan rose voor Pink Ribbon. 47 Deelnemers deden mee aan de Boobs & Borrels wedstrijd. Niet alleen het clubhuis was rose versierd, maar ook de deelnemers. De zon scheen, de sfeer was goed. Op hole 2 was beat the pro. Paul moest goed zijn best doen. Tussen hole 7 en 8 stond onze grote flamingo. Die bleek toch best lastig om te raken.

Na de wedstrijd werd er gegeten van het stampottenbuffet en werden er enveloppen gekocht. Beelden van de wedstrijd werden vertoond op de tv. De avondgasten arriveerden. We mochten op de roze cheque het bedrag van 2800 euro opschrijven. Waanzinnig mooi!

’s Avonds kwam Jordy van de Boer uit Boxtel zingen. Er werd gedanst en het bleef nog lang gezellig.

Een dankjewel is op zijn plaats voor:

• Onze golfclub voor het faciliteren van de wedstrijd en het spandoek;
  • Thérèse, Paul, Richard, Edwin, Martijn, Mike, Lars en Ton voor al jullie hulp;
  • Al onze sponsoren die door hun sponsoring bij hebben gedragen aan het opgehaalde bedrag;
  • Sandra en Marie-José voor alle goede zorgen

Als laatste een dank je wel aan alle deelnemers en gasten want zonder jullie was er geen wedstrijd en gezellige avond! Wij hebben genoten!

Charmaine ter Beek, Ines Adriaensens en Cynthia Haring (ForeAll)

Heb je nog vragen, de organisatie blijft bereikbaar op boobsenborrels@gmail.com