Borrelbokaal

Een gezellige wedstrijd op de vrijdagnamiddag. Na het werken even een rondje golfen en daarna met uw golfmaatjes een lekker drankje en hapje nuttige op het mooiste terras van Brabant. Iedere wedstrijd heeft zijn eigen originele spelvorm. Daarbij geldt de olympische gedachte: meedoen is belangrijker dan winnen, MAAR… kennis van de golfregels kan soms handig zijn. Wie weet levert het zo nu en dan nog wat bonuspunten op 😉.

De Borrelbokaal vindt dit jaar plaatst op de volgende dagen:

• vrijdag 7 april
  • vrijdag 14 juli
  • vrijdag 8 september
  • vrijdag 10 november (Glow in the Dark)

Inschrijven leden

Wat leuk dat u wilt deelnemen aan de borrelbokaal! De inschrijving gaat via e-golf zoals u gewend bent.

Donderdag voorafgaand aan de wedstrijd ontvangt u de startlijst met daarbij de uitleg van de wedstrijdvorm. Wij willen u vriendelijk vragen op de wedstrijddag voor aanvang van uw ronde het inschrijfgeld contant te voldoen.

Inschrijven gastspelers

Gastspelers zijn bij de Borrelbokaal ook van harte welkom. De kosten bedragen €50 per persoon. Dit is inclusief greenfee, een hapje en drankje in de baan.

Om in te schrijven als greenfeespeler kunt een e-mail sturen naar borrelbokaal@golfclublandgoednieuwkerk.nl

Flightindeling

Wij proberen zoveel mogelijk rekening te houden met uw voorkeuren ten aanzien van de flightindeling. Wij kunnen echter niets garanderen.