DUW-dag

Dank-U-Wel dag

Jaarlijks organiseert het bestuur een DUW-dag voor alle vrijwilligers die zich onuitputtelijke inzetten gedurende het jaar op allerlei vlakken. Of het nu kleine of grote bijdragen zijn, we waarderen alle inzet en zijn er trots op een vereniging te mogen besturen met zoveel vrijwilligers! Tijdens deze dag bedanken wij jullie graag. Als u in aanmerking komt voor deze dag ontvangt u een persoonlijke uitnodiging per e-mail.

Dit jaar zal de DUW-dag plaatsvinden op zaterdag 5 oktober 2024.

Gouwe Douwer 2023

Zaterdag 7 oktober 2023 was een speciale traditionele dag. De Dank U Wel dag! Wat zijn we trots op zo veel vrijwilligers die zich inzetten voor Golfclub Landgoed Nieuwkerk. Nogmaals een hele dikke dankjulliewel! Mede door jullie tomeloze inzet en enthousiasme hebben alle leden plezier en genieten van wedstrijden, rondjes en onze prachtige baan. Natuurlijk ook een dankjewel richting ForeAll voor het heerlijke stamppot buffet.

Natuurlijk was er ook de jaarlijkse uitreiking van de Gouwe Douwer. Dit jaar hebben we als bestuur unaniem gekozen Paul Ritzen te vereeuwigen op het Gouden Douwer bord in de hal van het clubhuis. Paul is al jaren zeer actief binnen de golfclub: secretaris, voorzitter, directie lid van de B.V. en grote kartrekker van het herinrichtingsproject.
Nogmaals van harte gefeliciteerd Paul, het is je gegund en een dankjewel aan Wies, die gelukkig nog aanwezig was en jou de nodige ruimte geeft het enorme herinrichtingsproject vorm te geven.

Pagina inhoudsopgave
    Add a header to begin generating the table of contents