Het einde is in zicht. De  ideale balvlucht voor de afslag is een fade, op de rand van het bos links beginnend. Een goed bewaakte green links en rechts voor een uitnodigend clubhuis. Haastige spoed is zelden goed, achter de green ligt nog een sloot. Midden green is altijd goed, de green is zeer geonduleerd. Wees zeker met de carry van de approach ten opzichte van de linker bunker.

Probeer deze laatste hole vanuit de linkerkant te benaderen. Hiermee creëert u ruimte voor uw tweede schot. Kiest u ervoor om naar de green te gaan of toch liever nog even voor het water opleggen?

Blijf op deze hole zoveel mogelijk in de buitenbocht, dit geeft de meeste ruimte om verder te spelen. Let hierbij op de afstand tot de sloot (ca. 125 meter van de green). Gaat u rechts om het water heen of direct richting de green? No guts no glory, toch?

De buitenbocht heeft de voorkeur, hier is uw zicht op de hole het breedst en blijft u uit de buurt van gevaar. Een goede tweede slag brengt u in de buurt van de sloot, opletten dus. Misschien kunt u met uw derde slag al in de buurt van de green komen.