CLUB. Maandbeker

De CLUB. maandbeker is een wedstrijd verdeeld over 6 speeldagen in het seizoen. De ene maand op zaterdag, de andere maand op zondag. Om mee te spelen om de prijzen is het van belang dat u minimaal 4 van 6 speeldagen meedoet.

Tussenstanden van de CLUB. maandbeker vind je, wanneer je ingelogd bent op E-golf onder het kopje “competities”.

De wedstrijden staan voor 2023 gepland op de volgende dagen:

• zaterdag 13 mei
  • zaterdag 17 juni
  • zondag 16 juli
  • zaterdag 19 augustus
  • zondag 17 september
  • zondag 15 oktober (finale)

De CLUB. maandbeker is onderverdeeld in twee categorieën. In categorie A wordt netto strokeplay gespeeld en in categorie B is de wedstrijdvorm Stableford.

• categorie A 18 holes = HCP 0 – 19
  • categorie B 18 holes = HCP 20.0 – 36.0

Inschrijven

Ongeveer een maand voor de speeldatum staat de eerstvolgende CLUB. maandbeker open voor inschrijving.

Winnaar maandbeker 2021
Zondag 10 oktober stond in het teken van de finale.
In groep A  zijn de prijzen als volgt verdeeld:
  1. Martijn van Hest 276
  2. Rob Ross 289
  3. Wilfred van Pelt 299

In groep B gingen onderstaande leden er met de prijzen vandoor:

1. Jopie van Esveld
  2. Christine Eijlander