Een uitdagende par 5. Ga voor een tee shot over de bunker in de binnenbocht en dan met uw tweede slag naar de green. Let op bij een eventuele lay-up dat u links aanhoudt.

Probeer bij de afslag links van de bunkers te blijven, richt u op het midden van de dogleg (bocht). Vanaf daar een tussenslag richting de linkerkant of het midden van de fairway. Vanaf rechts is de slag naar de green namelijk moeilijker. Bij de approach mikt u op midden green of rechts op de green.

Bij deze hole is het belangrijk om in de buitenbocht te blijven. Het gedeelte net na de bocht verdient aandacht, omdat het smaller wordt. Ideaal zou zijn wanneer u ca. 60 meter over houdt richting de green en mik dan op het midden of een beetje rechts op de green.

Het lijkt een lange hole, maar als u de afstand deelt over het aantal slagen wat u heeft, valt het mee. Speel de bal richting green aan de rechterkant om bunkers uit het spel te houden.