Een hole met goede kans om met 2 slagen naar de green te gaan, hiervoor speelt u over de bunker in de binnenbocht. Speelt u in 3 slagen naar de green, leg de bal dan op de afstand die u zelf prettig vindt. Voor de vlag met uw approach, geeft een goede kans om te scoren.

Probeer de bal links op de fairway te spelen vanaf de tee, dit geeft veel zicht op het vervolg. Gaat u met 3 slagen naar de green, dan zal de tweede slag veel afstand mogen hebben. Houd de linkerkant van de fairway aan om later minder last van de bunkers te hebben die bij de green liggen.

U heeft gemiddeld 110 meter nodig om met 4 slagen bij de green te komen. Maak de keuzes niet te moeilijk en pak niet altijd de lange clubs door de baan. Vanaf de tee is het aan te raden links aan te houden. Houd het tweede schot simpel en maak met het  derde schot voor meer afstand. Vermijd hiermee de bunkers.

U heeft 5 slagen om op de green te komen, gebruik deze ook, houd het zeker in de bocht simpel.