Let op de afstand naar de fairway bunker. Blijft u ervoor of gaat uw bal eroverheen? Hoe verder u komt, hoe breder de hole wordt. De tweede slag is relatief kort naar een grote green. De green is vrij geonduleerd en naar achter oplopend.

Let op de afstand naar de sloot en de bunker, waar wilt u de bal hebben? De tweede slag midden tot rechts voor de green is prima, een chip-put voor par?

De sloot ligt vanaf geel op ca. 140 meter en vanaf de rode tee op ca. 115 meter. Het advies is om voor de sloot te spelen, dan voor of over de bunker en vervolgens zover mogelijk naar de green. Het stuk vanaf de sloot tot het einde van de bomen is vrij smal. De green is groot en oplopend.

Het moeilijkste deel van de hole is het middelste gedeelte. Tot de sloot en voorbij de bomen is het goed te doen. Het is geen lange hole, waardoor u kortere slagen in het middendeel kunt spelen.