Hole 6 is lang naar een diepe en goed bewaakte green. Het advies is om hier midden green aan te spelen.

Voor de green spelen is goed! U heeft dan een chip naar een iets hogere green. Op deze manier haalt u alle uitdaging en gevaar uit de hole. Let op, het is een lange green.

Een hole om te scoren! U mag namelijk met 3 op de green liggen en dan is de hole ‘kort’. De green is met water rechts en bunkers aan beide zijden goed bewaakt, richt u op midden green, dan ligt u altijd goed.

Deze hole ziet er op papier moeilijker uit dan dat hij is. Hij is vrij breed voor de tussen slagen, wees niet overmoedig naar de green.