Eén van de moeilijkere holes van de baan. De afslag het liefst midden op de fairway. Het is een smalle hole met in het tweede deel nog een aantal bomen links op de fairway. Houd met de approach het midden tot rechts op de green aan, let op dat het een lange green is met 2 plateaus.

Deel deze hole in 3 slagen op. De eerste slag rechts op de fairway en de tweede over de sloot en het liefst voorbij de bomen op de fairway. Dit geeft veel rust met het vervolg van de hole.

Eerste slag naar de rechterkant van de fairway, dan voor de sloot en eventueel richting de green. De linkerkant bij de green is bewaakt door bunkers, houd dus iets rechts aan. Te kort is ook zeker niet erg.

Met 4 of 5 slagen bij de green zou geweldig zijn op deze lastige hole. De hole is smal en daarbij is het verstandig te kiezen voor clubs waar u het beste mee speelt. Afstand is niet het belangrijkst met de “lange” slagen, maar accuratesse wel. De green is heel lang, midden green is altijd een goed resultaat.