Dutch Ladies Open 2024

post1

Vandaag, 8 maart 2024, is het Internationale Vrouwendag!! Een dag die wereldwijd de kracht, prestaties en het belang van vrouwen viert. Ook binnen de golfwereld is deze dag van betekenis, omdat we streven naar meer vrouwen in de golfsport.

GOLF.NL en de NGF slaan de handen ineen voor deze speciale gelegenheid. Ter ere van Internationale Vrouwendag krijgen alle golfvrouwen een cadeautje, namelijk: gratis toegang tot het Dutch Ladies Open, gehouden van 19 tot en met 21 juli op de Hilversumsche Golfclub. Maar dat is nog niet alles – jullie mogen ook nog eens een vrouwelijke gast meenemen om samen te genieten van dit bijzondere sportevenement!

Reserveer je tickets via https://www.golf.nl/internationale-vrouwendag (Deze actie loopt van 8 t/m 18 maart)

Geniet van vandaag en als je in juli naar het Dutch Ladie Open gaat, veel plezier!!

Deel deze post