Zoek
Sluit dit zoekvak.

Wanneer u doorkomt voor de tweede negen is deze hole ca. 10 meter langer vanaf de tee (geel). Over het midden van de bunker, maar niet te ver. Houd een maximale afstand van 220 meter van de tee aan om een eenvoudig schot naar een oplopende green te spelen. Vooral de eerste helft van de green is beschermd met bunkers.

Blijf met uw eerste slag voor de bunker en probeer dan of de green kan worden bereikt. Midden voor de green is een goede plek om te liggen voor een relatief eenvoudige chip.

Deel de afstand in 3-en om bij de green uit te komen. Van de tee kunt u wat meer risico nemen om afstand te maken, speel slim en deel de hole op in meerdere slagen.

Het is aan te raden niet door de binnenbocht te spelen maar rechts om de bunker heen. Met 3 of 4 slagen bij de green zou een goed resultaat zijn, speel zoveel mogelijk van de hindernissen weg.