De green loopt op, daarbij dient u rekening te houden met het feit dat links tevens hoger is dan rechts. Ideaal zou zijn om de bal rechts voor de vlag te spelen om uzelf een birdiekans te geven.

Probeer de bal naar het midden of rechts op de green te spelen. Beoordeel de positie van de vlag goed alvorens een club te kiezen.

Speel de bal naar de rechterkant van de green. Vanuit het midden voor de green is het prima chippen. Dit is een hole met kansen!

Ook op deze hole is het aan te raden rechts aan te houden, de hele hole loopt van rechts naar links met uitzondering van de green.